ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





**قلب شکسته**

و تنهایی من اندازه ی یک

کوه عظیم است

منی که تکتک واژه های

تنهاییم برایم نامفهوم بود

منی که با تنهایی صنعت

تضاد داشتم

اما امروز چه خوش

با تنهایی خو گرفتم

میخواهم بگویمت بدون

اینکه دعوتت کنم وارد

تنهاییم شدی وحال که عمق

تنهایی ام رادرک کردی چه

بی صدا رفتی

چه راحت خاموش گزیدم

و من هنوز هم با همان سکوت

شرمگینخود نظاره گر جاده ی

سپید عشق هستم

که شاید روزی از آن عبور کنی

ای که نوازش تو بهترین

امید زیستن است

معنای عشق نیز در سرنوشت من

باتو.همیشه باتو.برای تو

زیستن است

ای که جدایی از تو بهترین

بهانه ی گریستن است

معنای زنده بودن من...

با تو بودن است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:31 | |